Satellite
Show on map
  • Day 38

    2-3 Lake Karapiro

    March 2, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 23 °C

    Vannacht ín mijn slaapzak! Het is 9 graden als ik 's morgens kijk. Om 13.00 32!
    Ik vind de route onverwacht mooi. Heuveltjes met af en toe van die gigantische keien, wat bomen en niet te veel kaalslag. Leuk dus. Het tweede deel heeft een groot Ardennen/Eifel gehalte; dat je 3 manieren ziet om niet te hoeven klimmen, maar toch moet klimmen. En moet dat met 8-12%? Pff. Maar de beloning is een mooie tocht en een lange afdaling.
    Helaas vertelt de dame aan de receptie pas nadat ik betaald heb, dat er zowel een event is met food-trucks alswel een trouwerij. Daardoor kan ik alleen pal aan de weg staan en verwacht bovendien van 2 kanten herrie. Ik wil mijn geld terug en dan 8 km door. Kan niet omdat ik met ftpos heb betaald en omdat ze van de Gemeente zijn. Grrr, ambtenaren. Waarom ik dan besluit om te blijven, leg het mij maar uit. Ik wilde ook graag bij het meertje. Daar blijkt trouwens niks aan te zijn helaas. Ik hoor nu alleen wat muziek van het event, de trouwerij is binnen. De weg is klote, maar dat wordt vast beter als het donker wordt.
    Read more