Satellite
Show on map
  • Day 39

    3-3 Huntly

    March 3, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 20 °C

    Vol goede moed vertrek ik naar Waingaro Hot Springs. 80 km maar ik heb de hoogtelijnen mee. Alleen wil ik wel zo veel mogelijk fietspad. Dat betekent nogal veel gedoe in Hamilton, kost veel tijd en als ik er eenmaal op zit, zijn we het nog steeds niet eens over "makkelijk fietsen" al zijn de hellinkjes korter, lang niet zo vaak en iets minder steil. Omdat de reviews voor Waingaro niet denderend zijn en ik daar nog naar toe moet klimmen, buig ik af naar Huntly, iets dichterbij en duidelijk minder hoog. Morgen hoef ik dan ook minder ver. Inderdaad best dichtbij bij de snelweg, maar wel draaglijk. Dichterbij is toch nog 86 km, dus blij met mijn besluit. Moe!
    Foto 1: zoiets dacht ik al als die koeien aan kwamen hollen. Nu holden ze achter de trekker aan: eten!
    Foto 2: Voormalige Pa (versterkt Maori dorp)
    Foto 3: wat een kleurtje al niet doet! Frans Jan, leuk!!!
    Foto 4: Voor mijn vader
    Read more