Satellite
Show on map
  • 4-5-2019 Week 1

    May 4, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 9 °C

    Na het toffe afhalen op Schiphol, 's middags meteen naar mijn oom. Die van alle treinen-footprints. We hebben nog even fijn kunnen praten. Helaas giert hij achteruit. Dinsdag nemen we afscheid en hij overlijdt op 2 mei. Ik ben wel meteen weer heel erg hier, al kan ik soms de weg niet bedenken van iets naar ergens in mijn eigen stad. Leuk al mijn vrienden direct langs fietsen, daar staat mijn hoofd ff niet naar. Ik moest ook al mijn persoonlijke spullen uitpakken, dat zat in dozen en tassen, dat had ik even verdrongen. Wel ook meteen mijn kapotte sokken verzameling weg gegooid en een stapel kleren die ik niet meer mooi vond of waar gaatjes in zaten. Stond ik alleen wel met mijn leuke paarse trui voor schut: T-shirt wat er onder hoorde weg gegooid, terwijl een gaatje onder een trui natuurlijk niet uitmaakt😕.
    De computer deed raar en de printer was ingedroogd, de huurder zei vol trots dat hij hem niet gebruikt had. Had hem maar wel gebruikt! Kostte veel tijd en ik ben nog steeds een beetje zwart..... Maar ik heb geen klagen, alles was netjes en hij heeft mijn fruitboompjes gered en die hangen vol met vruchtjes, wat ik nog helemaal niet verwacht had.
    Ik ben naar Barbara en Aad Jan geweest, dat was fijn. Mats, mijn neefje, heeft wel al een nachtje gelogeerd, dat was leuk en Bert is geweest.
    Van fietsen en foto's is ook nog niet veel gekomen, ook vanwege de poolwind.
    En ik was toch al niet zo in de stemming.
    Read more