Satellite
Show on map
  • 14-6 Utrecht

    June 14, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 17 °C

    Met de trein hoor!
    Ik neem me nog zo voor om een foto van Bert te maken in zijn mooie nieuwe keuken.
    En nadat we afscheid genomen hebben realiseer ik me ..... Zucht. Ik leer het nooit.
    Het is lekker weer. Volgens buienradar alleen regen onder Heerenveen. Zal ik door fietsen? Alleen: de wind is weer gedraaid, tegen ja. Ik ga toch naar Leeuwarden, heb ik ook ruim tijd om mijn rucola te planten en nog even te zitten voor de repetitie vanavond.
    Mooi tochtje over vooral fietspaden. En als ik het stationsplein op fiets: drup. Handig zeg, die weersverwachting. In Utrecht het mooiste weer van de wereld. Ik geef zelfs mijn rucolaatjes 's nachts nog een keer water omdat ze er zo sneu uitzien.
    Nou, dat is de volgende ochtend niet meer nodig!
    Blij dat ik niet in mijn lekkende tent zit! 🤢 Eerst maar eens zo'n spuitbus scoren.
    Read more