Satellite
Show on map
  • Day 1

    21-7-2019 Zevenhuizen

    July 21, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 18 °C

    Barbara en Aad Jan doen het echt slimmer, die vertrekken met wind mee. Ik moet zo nodig weer een doel hebben, dus de hele dag wind tegen. Met pijn in mijn hart laat ik mijn pruimenboompje achter, hij hangt nog steeds vol! Buren gezegd dat ze mogen pakken, andere buren zijn er zelf niet.
    Fiets ik vlak voor Woerden onder een pruimenboom door met allemaal groene pruimen, denk ik "kan ik op de terugweg wel plukken... NEE! "
    Eerst naar Linschoten, waar ik met Marcelle heb afgesproken. Wat fijn om haar weer te zien en Teun en Sara. Guus is op kamp en Manon slaapt; nachtdienst.
    De theetuin heeft geen lunch, dus ik lift mee naar Woerden waar we lunchen en daarna brengt Marcelle me terug naar mijn fiets, kunnen we ook nog heel even praten zonder kids.
    Daarna prachtige tocht langs de Hollandse IJssel. Meestal heerlijk rustig en gewoon mooi.
    Mijn kaart wordt nu toch een beetje te oud, de uitgezochte camping bestaat al jaren niet meer. Bonus 7 km dus, ook mooi trouwens naar een kei grote camping, maar zo voelt ie niet (kleine sub veldjes) en het is er heerlijk rustig. Voordeel van zo'n groot ding: er is een snackbar. Lekker, zelfs een biertje. 63,5 km. Ik ben nog moe ook, en een beetje spierpijn. Toch te veel op mijn reet gezeten de laatste maand.
    Read more