Satellite
Show on map
  • Day 8

    28-7 Seaford

    July 28, 2019 in England ⋅ ⛅ 20 °C

    Ik kan gelukkig droog inpakken. De weggetjes naar de fietsroute zijn zowaar leuk, ik fiets weer omhoog en na een wat zorgelijk begin is de fietsroute gaaf. Oude spoorlijn en ik heb over 17 km 140 hoogtemeters mee. Precies op het goede moment een bord tearoom voor koffie en taart. En dan breekt ook nog de zon door!
    Ik besluit te stoppen nu het nog leuk is. Camping is wat dichtbij, maar de volgende best ver en onduidelijk of ik daar wel mag staan.
    Beland ik toch in Seven Sisters. Pfff. Stel je Marken, Volendam én Amelisweerd op de eerste zonnige zondag voor en dan kwadraat, dan kom je ongeveer in de buurt. De camping had ik van te voren moeten boeken, maar er is er ook 1 in Arlington. Arrrrrggg, da's 9 km terug via die beredrukke weg én omhoog. Mijn humeur zakt. Blijkt er gelukkig ook 1 in Seaford, da's de goede kant uit. Stukje langs zee en alvast 5 km wind tegen. De camping is wat achenebbish en zelfs in de luwte van een dijkje is het duidelijk stormlijnentijd. Ik ben er keurig om 4 uur of zo en niet te moe.
    Fijne dag.
    58 km.
    Read more