Satellite
Show on map
  • Day 9

    29-7 Ford

    July 29, 2019 in England ⋅ ☀️ 21 °C

    De ochtend was mooi, met secundaire weggetjes (wel aldoor door bebouwing) en tussen Brighton en Worting pal langs zee op een shared path. Beetje raar dat de NCN2 nu niet meer onder langs de witte kliffen loopt, maar langs een drukke weg op wel/niet een fietspad, dan weer busbaan dan weer op de weg. Ik verzin zelf dat ik onderlangs ga, ik ben dat verkeer na 4 km spuugzat. Ook jammer dat je steeds moet afstappen volgens de bordjes, al doe ik dat niet. De oude promenade van Brighton staat op instorten, zonde hoor. Ik herinner me echt niets van Brighton of Worthing. De helft van het oude ziekenhuis is nu parkeerplaats (was eigenlijk beschermd) maar de rest van de stad zegt me ook niets. Beetje eng eigenlijk. Ik ben er een beetje ontdaan van.
    Even na Worthing wordt het echt afschu. Het is aldoor al druk verkeer, maar nu moet ik veel op de weg, of die weg over om op een fietspad te komen. Ik koop een flesje bier en zie dan op de kaart dat de camping vlakbij de "Ship and Anchor" is. Nou ja, dan fiets ik er morgen nog wel een dagje mee. Maar de kroeg is dicht op maandag😢. De camping is (te) duur, geen wifi, alleen in de kroeg en die is dus dicht, tokens nodig voor de douche (doe ik niet), ja de weg druk en weer een spoorlijn vlakbij al toeteren ze hier gelukkig niet zoals gisteren (leverde me toen weer oordoppen op). Mijn tablet mag gelukkig laden bij de buurman, dát is ook steeds een gedoe hier zeg! Pas 1 keer een normaal stopcontact gevonden op een camping.
    Read more