Satellite
Show on map
  • Day 31

    20-8 Hoek van Holland

    August 20, 2019 in the Netherlands ⋅ ☀️ 17 °C

    Voor de wekker wakker, kon ik hem tenminste uitzetten voor hij afging. (En ik dacht er aan!!). Wakker worden, plassen en inpakken duurt 3 kwartier blijkt, zelfs al had ik bijna alle tassen al klaar gisteravond.
    Ik wist de weg nog, dus sta voor zevenen bij de boot. Inchecken kan vanaf 7 uur, maar de boot op pas vanaf kwart voor 8 omdat ze nog aan het uitladen zijn. Dus ik doe twee boterhammen in de zon op een picknickbank. Samen met Paul de boot op. Doe ei, bacon, brood en een grote koffie. Ademloos mijn boek uitgelezen. Wifi met de tablet lukt weer niet. Telefoon doet het perfect, wat dat nou toch is?
    Na aankomst fietst Paul nog naar Rotterdam, ik naar de Liddl voor brood en wijn en naar de tweede camping. Die is vol, behalve voor fietsers, klein (hahaha, voor kustbegrippen wellicht) en duur: 19,50 en dat is goedkoper dan normaal. Moet je nog voor 4 euro wifi aanschaffen! Duh.
    Ik meng alvast mijn ontbijt en ga zo zonsondergang kijken met mijn verse broodjes en wijn al heb ik eigenlijk nog steeds geen honger. Moet ik de camping voor af en fietsen geloof ik.
    Mooie zonsondergang. Zit ik een uur in een snijdende wind op het strand te kleumen, schuift er vlak voor het uur U een wolk voor. En de douches hier? Kan je de temperatuur niet van regelen🤣😢. Als ik 2 meter lang was geweest, was ie lekker geweest.
    Read more