Satellite
Show on map
  • Mini

    September 4, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 13 °C

    Ik heb haar zaterdagavond mee genomen, al had ik niet echt een klik met haar. Maar ik hoopte dat het goed zou komen. Volgens de advertentie hield ze van aaien en op schoot. Maar ik sprak af dat als ze mij zo niet leuk zou blijven vinden, dat ik haar dan terug zou brengen.
    Ze loopt met me mee, speelt in dezelfde kamer waar ik ben, wil af en toe al geaaid, al heeft ze het meestal te druk met spelen of ze slaapt. Ze praat tegen me en gelukkig kan ze hard genoeg piepen als ik haar per ongeluk opsluit ("pas" 2 keer hoor). Al was het wel een beetje eng toen ze in een keukenkastje leek te zitten en ik helemaal niet in een keukenkastje was geweest! Blijkt er een gat boven een plint te zitten waar ze (nu nog) doorheen kan. Zit ze onder de kastjes (denk ik). Ik heb al 4 keer een kilo spinrag van haar koppie moeten plukken!
    We hadden wat plas incidenten (mijn eigen schuld, te weinig bakken en verkeerd grit) maar vanochtend heeft ze haar eerste ochtendplas uit zichzelf op de bak gedaan ipv op mijn bed. Hoera!
    Ze slaapt 's nachts in de bedla en keurig de hele nacht door. Ze eet goed en ik denk als je zou blijven kijken, dan zie je haar ongeveer groeien. Ze is scheel, al kan ze er overheen groeien. Ze heeft er volgens mij geen last van.

    Ze mag blijven.

    Nu nog een naam.

    Tot nu toe bevalt mij niets:
    Loesje (van Loenzen)
    X (Iks), zelfde reden
    Mika
    Sigrid
    Tina

    Bovenaan staat nu nog Tizzie. Maar dat zou dan eigenlijk Tizha moeten worden en dan vind ik het niet meer leuk.
    Voorlopig noem ik haar nog Mini, maar misschien wordt ze wel 6 meter in het vierkant ......
    Read more