Satellite
Show on map
  • Day 1

    Van Utrecht naar Zaltbommel

    July 23, 2020 in the Netherlands ⋅ ☁️ 21 °C

    Wát een gestress van te voren met die corona handel. Bij heel veel campings moet je van te voren reserveren en dan vind ik het al niet meer leuk. Natuurcampings hebben hun trekkers veldjes gesloten. Scheelt weer lid worden. SVR en VeKaBo schijnt wel te kunnen. Dus ik mik op de SVR Waardenburg, als dat niet lukt kan ik bij Riet in de tuin, gelukkig blijft mijn tent staan zonder haringen.
    Ik had vanochtend nog willen werken maar er was bijna niets te doen. Ook goed, heb ik nog VeKaBo campings op de eerste 3 kaarten zitten tekenen. SVR staat er al, heb ik van de week gedaan.
    Afscheid van een collega op het Stadskantoor. Ook raar zo stil, daarna nog thuis allemaal van die dingen die ik vergeten was (tuin water) nog een lapje over de vloer, planten naar beneden etc. etc. Maar om 12.10 rijd ik dan eindelijk weg. Langs het A'dam-Rijnkanaal Ri Houten. Ik ben er niet van overtuigd dat het nou veel korter is dan via Merwedekanaal.
    Verder loopt alles soepel en JA ik mag staan! Tof. Riet heeft een zalige ovenschotel gemaakt. Ze kan er nog 3 dagen van eten! Altijd fijn om haar te zien en te kletsen bij een borrelhapje. 20.15 terug gegaan, Ik ben afgedraaid. Kan ik nog even douchen hoop ik. Er mogen maar 2 mensen tegelijk in het toiletgebouw namelijk.
    Lukt ook, mag wifi hotspot lenen dus nieuwe trip aanmaken lukt ook. Geen foto's. Had ik geen tijd voor vandaag. En geen zin. 61,3 + 8
    Read more