Satellite
Show on map
  • Day 2

    24-7 Waardenburg - Bredelaar

    July 24, 2020 in the Netherlands ⋅ ☀️ 23 °C

    Vroeg wakker, na het ontbijt nog ff staan kletsen met andere fietsers, 8.10 rijd ik weg. Toch maar weer de brug over en aan de zuidkant van de Waal. Is inderdaad vooral fietspad en blijkt regentechnisch ook handig, al werkt het niet helemaal. Ik schuil voor 1 wolkbreuk onder een viaduct, ik was niet de enige, ook wel weer gezellig. Ik ben nog niet "los". Veel met het doel bezig. Nou valt het fietsen me ook zwaar. Zal ook iets met mijn gewicht te maken hebben.😒. En ik had nog wel vooral wind mee.
    Wel veel info bordjes gelezen onderweg. Het lekkerst fietste het eigenlijk met mijn regenjas aan, dan wil ik niet te hard zweten. En dus fietste ik relaxed maar maakte uiteindelijk meer vaart. Raar hoor.
    De camping staat van geen meter aangegeven. Ik krijg een hartverzakking. Ik ben echt moe en veel is er verder niet in de buurt. Hij is er toch en ik mag er alweer staan. Minder corona regels hier, eigenlijk ook raar, maar wel fijn. De tent staat precies voor de volgende bui, hij lekt niet, maar als je hem open ritst komt er wel veel water binnen. Ff kijken of ik daar iets op kan verzinnen. En dit typ ik nu in de brandende zon. Ook lekker, want ik had een biertje. 74,3 km
    Read more