Satellite
Show on map
  • Day 17

    8-8 Drempt

    August 8, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 33 °C

    Ik probeer Zeddam voor mijn telefoon houder. De route is minder mooi dan gisteren, de snelweg maakt weer veel herrie. Misschien maar goed dat dat huis niet doorging. Natuurlijk ligt het ding er niet. Daarom doe ik een route langs drie Lidls. Niet gelukt maar wel nieuwe tandenborstels voor mijn elektrische tandenborstel.
    Daarna via zo veel mogelijk bos richting west en de brug (pont?) bij Dieren. Ondanks dat ik rustig fiets maar wel rijwind houd, rijd ik stuk op zweet of zout of zo. De Vekabo camping heeft bomen en een plek onder een pruimenboom. Ik stop. Mijn kont doet zelfs te veel zeer voor 2 km fietsen om te kunnen zwemmen. En: er staat bier koud: Karmeliet! En een Donald Duck vakantieboek. Een kinderhand is gauw gevuld. Het is hier heerlijk stil, totdat de buren de radio aan zetten.
    Die ging gelukkig ook weer uit zonder vragen.
    ' s Avonds hebben ze hier campvuurtje met een gitaar. Veel kinderliedjes met een kringetje van kinderen. Erg leuk. Tien uur taai ik af. Het koelt een héél klein beetje af.
    Read more