Satellite
Show on map
  • Day 16

    7-8 "Rustdag" Megchelen

    August 7, 2020 in the Netherlands ⋅ ☀️ 32 °C

    Ik wil bij een makelaar in 's Heerenberg kijken en bij 1 in Ulft. Heb ik meteen een rondje. De snelweg maakt veel herrie. Ook bij de Beuningstraat, waar ik nog even ga kijken natuurlijk. Het is nog steeds verkocht.
    Ik kom langs de Moezeköttel, een noodhuis wat bewaard is gebleven. Leuk. Sta nog even te praten met de vrijwilliger. De huizen vliegen weg hier, veel mensen uit het westen. Hij weet een boerderij die te koop komt. 4 ton helaas, en dan moet ie nog gestript.
    Door naar 's Heerenberg. Inderdaad veel huizen verkocht, prijzen vallen tegen, tenzij je in een mini huisje gast wonen. Dat kost niets. Ook nauwelijks tuin. Wil ik toch niet, en het Nachtegaalslaantje ook nog steeds niet.
    Boodschappen in Zelhem geloof ik, waar ik mijn ultra handige telefoon houder laat liggen denk ik. Wat kan ik toch balen van mezelf. Stop dan meteen even weg, net als de vorige 30 keer. Nou ja, het was wel héél heet.
    Ik lunch in Ulft en begin aan de weg terug, want ik heb geen zin meer. Oh ja, makelaar. Het is minder dan 5 km dus ik moet terug van mezelf. Was nuttig!
    Maar al met al ben ik pas om 4 uur bij de tent. In de schaduw is het maar 35 graden. Fietsen voelt koeler!
    59,7 km.
    Read more