Satellite
Show on map
  • 28-8 Deel 2: Hoorn

    August 28, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 18 °C

    Lekker door Hoorn geslenterd, en omdat het steegje er zo leuk uit ziet kom ik langs "de Spellenhoorn". Daar kan ik nog zo'n mini uitbreidingsset voor Carcassonne kopen! En losse poppetjes, zodat we De Toren nog eens kunnen proberen. En omdat ze hun proefdoos openmaakt, kan ik nóg 3 minisets meenemen. Ik ben helemaal blij.
    Om 2 uur bij Anniek, dat is fijn. De tent kan nog even drogen in de tuin. En dan gaat het regenen. Top timing toch? We MacGyveren samen nog een keukenkastje aan de muur. Helemaal leuk. Beetje jammer dat ie niet echt recht hangt, maar Anniek is helemaal blij.
    Daarna eten bij Jerry, zálige curry en dan leert hij ons Crip. Héél leuk. Wat een leuke relaxte gast ook. Geen foto, ik denk daar bijna nooit aan als het gezellig is.
    Tien uur naar bed omdat ik zo moe ben, en dan slaap ik natuurlijk niet. Nou ja, heel veel later.
    Read more