Satellite
Show on map
  • Day 7

    17-6-2021 Gerven

    June 17, 2021 in the Netherlands ⋅ ⛅ 30 °C

    Sapperdeflap, deze dag is het niet. Ik was het na 10 minuten fietsen eigenlijk al zat. Terwijl de route toch mooi is, via Elspeet (steeds slechter te herkennen). Er is inmiddels een knots van een Plus. Maar mijn benen willen echt niet. Ik fiets natuurlijk ook niet zo vaak 7 dagen achter elkaar meer dan 80 km. Gelukkig heb ik me voorgenomen op Nijkerk te mikken, daar is een SVR die niet aan een drukke weg ligt. En zelfs dát vind ik al ver.
    Ik kom langs het Solse Gat, waar ik een tijd zit, lunch en een rondje omheen loop. Ontstaan door leem afgraving en/of een stuk gletsjer die daar gesmolten is.
    Dan vecht ik mij naar de camping. Het blijkt ook maar 41,4 graden in de zon en 29,1 in de schaduw. Ik heb er echt last van. Ik wandel nog een stukje in het bos omdat er bij mijn tent nog geen schaduw is. Nu wel, maar het mag niet meer baten. Ik heb het te heet.
    48 km
    Read more