Satellite
Show on map
  • Day 6

    16-6-2021 Horsthoek

    June 16, 2021 in the Netherlands ⋅ ⛅ 29 °C

    Toch fijn dat ik mezelf zo kan uitlachen. De wind is naar oost gedraaid. Had ik ook besteld. Was ik wel even vergeten dat ik niet door de Noordoostpolder wilde. Dan moet je dus eerst een stuk zuidoost rijden. Dat ging toch minder lekker dan met wind mee. En dan tegen mezelf: jij wilde toch oostenwind? Gelukkig waait het niet hard. Ik fiets een heel stuk Zuiderzee route. Raar idee hoor. Wel een leuke route, maar niet "aldoor fietspad" wat Nils zei. Het wordt ook wel een "beetje" warm. En dan aldoor langs de IJssel fietsen en niet bij het water kunnen komen om te zwemmen. Beetje jammer. Lunchpauze onder een boom. Daarna verder met petje op. Ik wil niet zo ver vandaag. Had ik natuurlijk meteen naar "het Oever" moeten gaan, maar in het bos lijkt me lekkerder en het is niet zo ver. Wel dus, vooral als die camping er niet is. Ik krijg wel wind mee, maar die is gaan liggen en ik was even vergeten dat je de Veluwe op moet klimmen. Nu sta ik op zo'n mega camping "bij de pingpongtafel" in de schaduw gelukkig. Het is hier heerlijk rustig. Ik wil eigenlijk friet, maar zelfs 2 km enkele reis zie ik niet meer zitten.
    83,5 km.
    Omdat het 's avonds niet afkoelt en zitten ook niet zo goed bevalt, ga ik nog even het bos in. Toegang tot zonsondergang en de zon gaat al onder. Dus heel klein wandelingetje. Wel een slangetje gezien!
    Werd het 86 km.
    Read more