Satellite
Show on map
  • Day 12

    23-7 Hammel

    July 23, 2021 in Denmark ⋅ ⛅ 22 °C

    Ik ben gezakt voor mijn eerste en enige haarspeldbocht ☹️. Nou had ik de binnenbocht en was hij 18%, maar toch jammer.
    Ik mik op een mini camping. Niet zo heel ver weg, maar ik ga hele stukken route-loos, dus dat zal wel gedoe worden. Niet dus, alles in 1 keer goed, sommige twijfelmomenten worden spontaan opgelost omdat er maar 1 echte weg is, dan die maar. Ennuh, leuker dan de fietsroute van eergisteren. Ik krijg nog even een hartverzakking bij een fietspad langs de weg. Maar dat was weer fietsroute. En ik heb maar 4 auto's gezien daar.
    Net als de meestal dagen deze week, start de dag grauw en breekt na de lunch de zon door. Het heuvelt behoorlijk, maar steile of minder leuke stukken worden ruimschoots goed gemaakt door veel blikjes.
    Ik doe boodschappen in Hørning. Ik vertrouw die boodschappenmandjes op de kaart niet meer. Alles lukt, zelfs crème voor mijn voetschimmel, alleen koffie met iets lekkers niet. Dat lukt al dagen niet. Goed voor de lijn.
    Het boodschappenmandje bij Voldby heeft inderdaad alleen drank. Haha.
    Op de camping is niemand (goh, het is ook half 3), maar telefonisch wordt uitgelegd waar ik kan staan en waar de wc is. En nou maar hopen dat ik het goed begrepen heb, want het is nu 19.00 en er is nog steeds niemand. Ik sta aan een beekje, maar dat klatert niet zoals beloofd. Ik hoor de hele drukke weg behoorlijk, maar toch voelt het plekje rustig. Ik haal bij de benzinepomp aan de overkant bier en rumkogels (niet zo lekker) en 's avonds een hotdog. Eet ik zo nog een eigengemaakt smørebrød met veel tomaten.
    Om kwart over 8 hoor ik een grasmaaier. Ik ga vragen. Ik kan douchen, ze hebben de geiser aan gezet voor me! Hij wil er niets voor hebben. Zelfs mijn rumkogels wil hij niet aannemen. Had ik nou maar klompjes bij me. Wat lief.
    Read more