Satellite
Show on map
  • Day 24

    4-8 Mariager deel 2

    August 4, 2021 in Denmark ⋅ ⛅ 21 °C

    Tussen Hobro en Mariager moet je veel over een drukke weg. Eerste stuk heeft nog een fietspad, maar daarna niet meer. Heel erg niet leuk. Krijg ik toch als troost een mega groot, prachtig (ik denk gerestaureerd?) Hunebed kado! Heel erg gaaf. Stond niet aangegeven vanaf de weg maar gelukkig wel op mijn kaart, dus ik lette goed op. Mariager is leuk, maar ik had een voetgangersgebied verwacht. Maar over alle kinderkopjes hobbelt verkeer. Maar wat Mariager weer wel heeft is een supermarkt met Wifi. Zit ik daar op een picknickbank mijn footprints van gisteren te uploaden. Van het weerbericht kan ik nog steeds geen chocola maken. Het slechte weer is 1 dag naar achteren geschoven, maar de goede dagen na de slechte zijn weer weg helaas.
    Morgen door richting Århus, daar zal ik moeten besluiten: door of niet.
    Op "mijn" shelterplek is een verjaardag aan de gang. Maar ze stoppen over een uur. Niet dus, maar ze zijn aardig en de kids zingen mee met de muziek. Dat vind ik leuk. Ik probeer alles te laten drogen en zet mijn binnentent weer in zo'n shelter want het wordt erg grijs en de grond is erg hobbelig.
    Dus breekt nu de zon door😊
    Ik doe een blauwe wandeling van 1 km langs houten beelden. Helaas houdt de markering na meer dan de helft opeens op. Op mijn feilloos richtingsgevoel kom ik thuis. Beetje spannend, toch leuk, ik had altijd nog helemaal terug kunnen gaan.
    Read more