Satellite
Show on map
  • Day 25

    5-8 Lisbjerg deel 2

    August 5, 2021 in Denmark ⋅ ☀️ 18 °C

    Onderweg wordt druk geoogst, maar wát eigenlijk? Het zijn een soort springbalsemien peultjes en daar zitten zwarte ronde zaadjes in.
    Ik zie ook nog bruine kiekendief (?). Hij vliegt tenminste aldoor laag over het veld. Hij was vlakbij! Met grijze vlekken op zijn vleugels. Klopt dat?
    Maar om 4 uur ben ik gewoon in Lisbjerg, waar de drukke weg achter een heuveltje ligt en dus reuze mee valt. Er is weer een echt tentenveld. Later blijkt dat je hier wel met de auto er op mag. Die ander niet! Ik trakteer mezelf op WiFi. Terwijl ik de tent opzet zie ik 2 eekhoorns elkaar achterna zitten. Ze maken nog geluidjes ook. Jemig wat gaat dat snel. Ik heb niet eens een poging gedaan tot filmen. Gewoon staan genieten.
    En mezelf dan een oud wijf voelen omdat ik moe ben van 68 km. En al die klimmetjes samen waren ook maar 500 meter☹️.
    Daarom ga ik lekker aldoor met de glijbaan terug naar de tent, het toiletgebouw is nl op de heuvel. Douchen was na 3 dagen trouwens wel erg lekker, en al die vliegjes mijn haar uit wassen ook!
    Read more