Satellite
Show on map
  • 12-9-2022 Bahr

    September 12, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 24 °C

    Ik fiets naar Barbara via Lengel. In 2 dagen, als ik er woensdagochtend maar ben, dan gaan we klussen. Lucie komt dan ook. Ik ga met haar mee terug, met de fiets op de drager.
    Veel te laat weg, wat duurt alles toch lang, terwijl ik alles al had ingepakt.
    Om half 11 bij mamma, die kwam net terug van 2 blokjes wandelen. Ze is ook aan het trainen met gewichten. Ze zat nog steeds na te genieten van woensdag, ze vond het erg mooi. Om 11 uur door.
    Mooie route, maar alles loopt zuidoost of noordoost, dat schiet niet helemaal op als je pal oost wilt. Tussen Doorn en Maarn nog door een bos over een fietspad (?). Toch niet, maar er hoeven maar 2 tassen af kan ik net door het hek. En dan kan je eindelijk pal oost, hebben ze de brug een km zuid gelegd. Moet je dus 2 km om. Ik kies voor dan maar zuidelijker. Ff minder leuk, maar daardoor kom ik wel op de Fonteinallee en da's een prachtig fietspad de goede kant uit. Toch een beetje gehaast allemaal, jammer. En tegen mezelf zeggen dat een half uurtje later ook kan werkt niet.
    Bijna een camping bij de jachthaven in Arnhem genomen. Toch door, na een ijskoffie. En dan schiet het laatste stuk opeens wel op, ik kan nog een stuk afsnijden. Om 5 over half 7 zit ik voor de tent in de zon. Toch leuk dat het gelukt is. Straks douchen.
    Read more