Satellite
Show on map
  • 13-9-2022 Empe

    September 13, 2022 in the Netherlands ⋅ ☁️ 17 °C

    Vannacht een klein buitje. Zou dat die 2mm zijn?
    JA!
    Af en toe dreigende luchten,maar de hele dag maar 1 spatje (letterlijk!) gehad.
    Ik fiets relaxter. Ga na Lengel, wat gewoon noord 's Heerenberg is. Ik wil daar toch niet wonen. Alleen fietspaden langs drukke wegen. En dan heb je eindelijk fietspad langs de Oude IJssel, krijg je een "lus" (autoweg natuurlijk) omdat als je over een bestaand asfaltpaadje fietst, je de natuur te veel verstoord. De tweede keer moet ik voor 1,4 km 3,5 fietsen. En dan langs velden waar overduidelijk trekkers hebben gereden. Dat verstoort de natuur niet? Boeh.
    Fietspad langs de IJssel is mooi, maar inmiddels erg bekend. Wel veel nieuwe camping hutjes. De hele twee dagen 1 zilverreiger gezien. Nu opeens zo veel en zo regelmatig van elkaar dat ik eerst denk dat iemand met paaltjes en plastic zakjes iets heeft afgezet. Duurde maar 400 meter, daarna was het weer klaar.
    In Brummen boodschappen, lekkere hapjes voor bij stokbrood, Barbara heeft uiteraard nog niet op mij gerekend en heeft niet genoeg soep.
    En dan als verrassing vanaf Brummen prachtige fietspaden, betonpad door een bos. Heel mooi en rustig.
    Heerlijk zitten smikkelen van de soep en hapjes op de picknickbank. Tripple van Grolsch is ook erg lekker en het is weer gezellig.
    Read more