Australia
Mount Ida

Meer uitjes

September 4, 2022 in Australia ⋅ ☀️ 24 °C

Om mijn verhalen niet te lang te maken maak ik nog maar even een losse blog over een paar andere uitjes die ik heb gedaan (I know, het lijkt alsof ik nu alleen maar op stap ben!)
      We zijn vorige week namelijk ook nog naar Herberton Historical Village geweest, wat eigenlijk een groot openlucht museum is over de hoogtij dagen van de mijnen hier. Herberton is namelijk een van de oudste dorpen in de omgeving en ontstaan door de mijnen en houtindustrie. In de Village waren er echt wel 50 huisjes met allemaal een andere thema, geheel in oude stijl. Er was een school, slager, speelgoedwinkel, oude auto's etc, etc. We hadden er niet zo veel van verwacht (alweer) maar het was echt super leuk en hebben uiteindelijk de hele dag daar doorgebracht!
      Ik heb ergens tussendoor ook nog mijn 2e paar grotten in Chillagoe bezocht, de Trezkinn caves. Ook weer heel mooi om te zien. En hebben we de zonsondergang vanaf de Balancing Rock gekeken. Outback sunsets blijven wel echt fantastisch!
      Verder heb ik nog wat andere foto's van de omgeving toegevoegd :)

Mount Ida