Australia
Springdale Beach

Here you’ll find travel reports about Springdale Beach. Discover travel destinations in Australia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Karley i Denmark

December 25, 2017 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

Vi kørte tidligt den 25. afsted mod Denmark.
    Hele Sues familie kom til morgenmad kl 7:45 og vi kørte 08:45.
    Afsted mod lille Denmark. Det gik fint til vi kom midt mellem Pemberton og Walpole, hvor en mand stod og viftede med armene.
    Det var et polsk par som var kørt galt. Bilen var totalskadet, men de var sluppet med skrammer. Efter at have hjulpet lidt og andre havde ringet efter hjælp. Fortsatte vi køreturen. Vi ankom nemt til Randal Road 122. Nogle unge sad udenfor og da vi kom ind var festen i fuld gang. Der var et par veninder til Karley og de var i hopla. Vi spiste med og det var lækkert mad. Atmosfæren var anderledes end hos Annelise. Lillys kæreste Antoine var der, Ben og en kammerat, samt 3 veninder og en dreng Riley på 12. Karleys mand Kevin og et andet par.
    Drengene legede med hundene og senere sad de i Kevins hule og så Atlantis.
    Vi sov på en hems ovenover køkkenet.

Denmark, strand og by

December 26, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 18 °C

Vi vågnede tidligt. Solen skinnende ind og fuglene spillede musik. Der var flere forskellige lyde, det var et helt band der var igang.
    Vi fik lækker morgenmad og så tog vi på stranden. Lights Beach. En strand hvor hunde er tilladt.
    Tilbage til froskost
    Ud igen til visiter center og derefter en legeplads.
    Vi slappede af og drengene lånte Kevins movie theater og så futurama.
    En tur langs deres baghave og lasagne til aftenamad.
    Vi slappede mere af og hang ud.

Springdale Beach