Australia
Wallis Creek

Fisketur🎣 og dejlig dag😁

April 26, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Idag skal vi tidligt op fordi… vi skal ud og fiske🎣🥳 på en båd🚤 så det bliver rigtig spændene.🥳 Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have en smule morgenmad🥣. Men nu har vi spist morgenmad🥣 så lad os komme afsted🚐💨. Da vi ankom så vi ham manden vi skulle på tur med komme sejlende🚤 men så viste vi ikke hvor han sejlede hen🚤?… men til sidst fandt vi ham🥳. Da vi hvor kommet op på båden🚤 blev vi introduceret til turen🗺️. Da vi begynde og at sejle🚤💨 satte vi os ned og nød solopgangen 🌅 mens vi sejlede🚤. Da vi kom til det sted vi skulle fiske🎣 fik vi fiskestænger🎣 og så swop💦 og så var den i vandet💦. A var vist den første der fik bid🐠 men jeg fik lidt efter også bid? Men hvad var det en mini blæksprutte🐙 som gav slip lige i overfladen😔. Da vi havde fisket🎣 der et stykke tid🕰️ tog vi et andet sted hen hvor vi skulle fiske🎣 efter mini blæksprutter🐙🙃. A havde ikke tålmodighed nok så mor tog over😇 men lige inden vi skulle skifte sted fangede mor en blæksprutte🐙🤯. Da vi havde skiftet sted igen 📍——📍som var der vi skulle fiske efter HAJER🦈🤯 og jeg fangede 2🤯 de lignede en blanding af en rokke🐋 og en haj🦈 og den ene kunne vi spise men vi slap den ud igen og den anden kunne vi ikke spise🍽️ så bye mate😅. Men så var det for den fisketur🎣. Da vi kom i land gik vi og kiggede butikker🛍️ og spiste frokost🥪 og så kiggede lidt mere og så tog vi hjem til campen🏕️. Aften ) her til aften skulle vi tilberede snapperen🐠 som jeg fangede🎣 så i noget folie med den + noget citron🍋 og noget andet😆 og så på grillen med den. Da fisken var klar spiste vi den og den smagte så godt at selv A kunne lide den😱. Men da vi havde spist gik vi på hovet i seng🛌 så vi SEE YA TOMORROW👋.Read more

Farvel Sydney😢 og goddag Port Stephens⛴

April 24, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

Vi vågner op om morgen og spiser morgenmad🍞. Idag skal vi sige farvel👋 til storbyen Sydney🏙️ 😢. Men i stedet skal vi have en ny CAMPERVAN🚐🥳. Men ikke mere snik snak🤏 og lad os komme videre med dagen🚐💨💨. Da vi havde forladt vores hotel🏨 tog vi en taxi 🚕 hen til MAUI som er der vi skal hente vores CAMPERVAN🚐. Da vi havde “fået” den skulle vi køre til Port Stephens⛴️ som ligger 2 timer og 45 min væk herfra🙃 så det er bare med at tøffe afsted🚐💨. Da vi endelig ankom til campen🏕️ i Port Stephens som også har et “badeland💦” stilte vi bilen🚐 på vores plads og så gik vi i “badelandet💦” og var der i lidt tid🕰️. Da vi havde badet🩳 i lidt tid lavede vi aftensmad🍝 og så hyggede😇 vi lidt men så var det også blevet sent og vi skulle i seng🛌😴 så se-ya Tomorrow ✌️ .Read more

Merewether beach 🏖️ 🌊

April 25, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Vi vågner op til noget PERFEKT👌 vejr☀️ i forhold til at vi skal til Merewether Beach🏖️ som ligger næsten 1 time🕰️ herfra så det er bare med at nyde det😇. Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have lidt morgenmad🥣. Der er nogle MUST DO! Ting vi skal idag☀️. 1 MUST DO! Var at vi var i jeg tror det var Australiens største havbad⚓️ som var ret sjovt at være i😊. 2 MUST DO! Er at vi var hved et slags hul🕳️ hvor bølgerne🌊 kunne slå ind over men vi bade💦 ikke der fordi bølgerne var for vilde🌊. 3 MUST DO! Som er min personlige favorit🙃 er bade i bølgerne🌊 men man skal huske kun at gøre det der hvor der er livreddere🛟 fordi der er altså HAJER🦈! hernede men det var vildt skægt🤣. Men solen går tidligt ned herned den går ned ca kl 5-6 så ret tidligt🙃 så vi var der i ca 3-5 timer så noget tid🥰 men nu er det altså tid til at komme hjem🚐💨 til campen🏕️. Da vi kom hjem lavede vi aftensmad🍝 og lidt hygge🥳 og så i seng🛌. Men nu sover😴 hele banden så vi ses i morgen🌅.Read more

Wallis Creek