Bulgaria
Mecha glava

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 231

... weitere Skitour 🎿

February 2, 2023 in Bulgaria

Leider ist auf den Wetterbericht kein Verlass... abends stehen noch acht Stunden Sonne 🌞 für den nächsten Tag drinnen und dann schauen wir frühs aus dem Fenster - Wolken, überall. Ein verschlafener Blick in die Webcam sagt, keine Eile, ist eh Nebel auf dem Berg 🏔
      Wir haben uns also für eine Skitour auf einem Wanderweg im unteren Skigebiet entschieden... auf dem Weg dahin kam doch die Sonne ein bisschen raus.
      Zu Beginn des sogenannten Skiways befinden wir uns komplett im Skigebiet und laufen also den Ziehweg des kompletten Areals hoch... und das ist nervenaufreibend 😳 die Massen an Menschen die an uns teils wild und unkontrolliert an uns vorbeischießen sind Wahnsinn. Aber nach ca. 2km verlässt der Weg die Piste und wir sind im Wald. Eine wunderschöne Skiwanderung auf einen kleinen Gipfel durch den verschneiten Wald, vorbei an ehemaligen königlichen Jagdresidenzen mit dem Ziel des Biers 🍺 und was feinem zu Essen in der Gipfelhütte. Pünktlich als wir oben waren zog ein Schneesturm auf und wir durften nicht in die Hütte 😒😪🌬 Prima 😳 so schütteten wir geschwind das Bier hinter, dass keiner erfrieren muss und fahren zurück zum LKW 🚚; denn er hätte es gern bei dem Wetter auch lieber ein bisschen wärmer 😅

• Day 5

Black rock

July 4, 2023 in Bulgaria ⋅ ⛅ 20 °C

חיפשנו מסלול קצרצר משפחתי. המליצו בטוריסט דספשיין על הסלע השחור. נראה לי שיהיה ארכרך והישרדותי . קבלו מנה ראשונה מסיפורי אינדיאנה ג'ונס בג'ונגל הרילה

• Day 4

בוקר בבקתת Zavrachilsa

July 3, 2023 in Bulgaria ⋅ ☀️ 13 °C

הלכנו לישון בידיעה שלפחות אנו במקום מוגן.
      בשעה 6 בבוקר שמענו רעש של התנעת רכב והבנו שהבחורה והבחור יצאו חזרה משם.
      לא האמנו שהג'יפ ממלחמת העולם השנייה יכול לעבור את הדרך הקשה הזו, אבל זה אפשרי.

קמנו בשעה 8 בערך ועשינו הערכת מצב:
      רק אנחנו בבקתה. הבקתה ריקה ואף אחד באיזור - נוכל להשתלט על הבקתה ולהרויח ממנה מיליונים של דולרים.
      ישר שללנו את הרעיון והתחלנו לבדוק מה קורה איתנו: מתברר שהתיקים שלי ושל דורון היו רטובים למרות הכיסויים והיינו צריכים לייבש את הבגדים.
      אין מים חמים בנמצא, אז לא היתה ברירה אלא לשטוף פנים ולצחצח שיניים עם קרים קרים כקרח.
      אין תה, אין קפה, אין קרואסונים, אין חביתת עין ואין שירות חדרים, אז הלכנו משם בשעה 10:30 מבלי לעשות צ'ק-אאוט.
      (זה לא נכון - כי בלילה שלפני, הבחורה דרשה את הכסף)

מילאנו מים מהברז שהיה פתוח (שמזרים מים מהפלגי מים) ויצאנו לדרך חזרה.
      חזרנו באותו מסלול שאותו התחלנו יום קודם.

בדרך ראינו פטריות - דורון התעקש על תמונה שלהן.
      ראינו גם שילוט על עץ שמתריע על סכנת דובים ונחשים, אבל לא דובים וכן יער.

עד היום, אנו לא יודעים אם בקתת מריצה היתה פתוחה או סגורה באותו יום...

מה שאני כן יודע בוודאות: אני עם בקתות hut סיימתי!
      דורון גם מסכים איתי, נדב קצת פחות.

עדכון:
      ביום למחרת, בזמן שעשינו מסלול אחר, התברר לנו שאם היינו ממשיכים ויורדים מבקתת מריצה, היינו מגיעים לעיירה שממנה התחלנו את הטרק.

• Day 5

הסלע השחור

July 4, 2023 in Bulgaria ⋅ ⛅ 20 °C

אחרי ארוחת בוקר טובה במלון (כן, מחר דורון מתחיל דיאטה) הלכנו במסלול מישורי לכיוון צוק עם תצפית של כמעט 360 מעלות שנקראת black rock.
      אחרי התצפית, רצינו ללכת עד לכיוון הרכבל ומשם לרדת שוב עם הרכבל (לדפוק את המערכת).

ניסינו לעשות קיצור דרך לכיוון מסלול האופניים דרך פלג מים - לא הצליח לנו ושבנו על עקבותינו חזרה למסלול של הצוק השחור.
      ניתן לראות בתמונות את נדב ודורון מתייעצים מה לעשות.

המשכנו ללכת בדרך המלך עד שהגענו לרכבל בסביבות השעה 4 אחה"צ. רצינו לאכול ארוחת צהריים אצל "השיניים" אבל המסעדה היתה כבר סגורה.

אני כנראה מתחתי את השריר(ים) של רגל ימין ולא יכולתי ללכת עליה, אז נפרדתי מנדב ודורון וירדתי ברכבל בזמן שהם המשיכו במסלול.

You might also know this place by the following names: