Canada
Skylon Tower

Napanee- Niagara Falls

October 8, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 8 °C

Hüt Morgä womer verwachet sind hed hüs mal de Rägä begrüesst. Mier sind de glich nach de Stärchig wiiter gfahre Richtig Niagara Falls. Mier händ gester Abig no es Hotel buecht das mer au sicher no es Plätzli händ. Da Daniela ufm Wäg unbedingt ufs WC hed müessä, hämmer halt gmacht bide IKEA und dede au gad nomal öpis chlises Zmittag gässä. Ja d’Lädä hiä händ au am Sunntig offä. Und au wenn Thanksgiving isch. Es hed aso au demensprächend Lüüt gah. 😂Nachene simmer de au scho wieder wiiter. Am spöterä Namittag simmer de bide Niagara Falls acho. Und gad zerst zum Hotel gu icheckä. Schnell is Zimmer gu Gepäck ablade. Mier händ de schnell gluegt wo mer chöntet gu z’Nachtässä. Mier händ de üs entschiedä das mer chli mitm Auto umä kurved und mal lueged wases eso hed. Mier hend de s Hard Rock Café entdeckt und natüüüürlich simmer dede gu Ässä. Es isch mega fein gsi. Nachenä simmer natürlich no in Shop. Dede hed de Kilian no en schöni Jaggä gfundä für mich. Was meinider staaht sie mier?😂😂✨ Mier sind de nachm chline Spaziergang das mer d Falls no bi Nacht gsänd, de au scho mitm Auto wieder is Hotel. Doch plötzlich isch üs no i Sinn cho das mer ja eich au am Abig no schnell i Tower ufä chönd und morn wenns hell isch nomal. Natürlich hämmer de das au gmacht. Es isch cool gsi und hed gar ned viel Lüüt gah. Isch ja doch rächt chalt und Rägnerisch. Diä Fäll sind scho megaaa cool und gigantisch. 🤩🤩Mier sind de wieder abe und händ üs wieder ufä Wäg is Hotelzimmer gmacht. Hiä hämer nochli Sachä erledigt und sind under Duschi und scho bald is Bett.Read more

Hoch hinaus 🌇

February 23 in Canada ⋅ ☁️ 3 °C

Mir war vorher nicht bekannt, dass es überhaupt einen Aussichtsturm in Niagara Falls gibt — erst recht nicht, dass dieser auf 233m ein Observation Deck hat!
      Fast pünktlich zum Sonnenuntergang ging es mit dem gläsernen Fahrstuhl in die Höhe.

Ich wusste, dass die Niagarafälle abends beleuchtet werden, zu besonderen Anlässen auch in entsprechenden Farben (z.B. Landesfarben) und dass es Feuerwerke an ausgewählten Daten gibt und mich diese leider nicht betreffen würden. Trotzdem bin ich wahnsinnig froh, bis zum Einbruch der Dunkelheit geblieben zu sein. Die Farben der Beleuchtung haben immer wieder gewechselt. Besonders eindrucksvoll fand ich die Flaggen und den Regenbogen (dafür bin ich extra noch mal von der Bushaltestelle zurück gelaufen, um keine Äste im Bild zu haben). 🌈
      Wenn ich gewusst hätte, dass der Bus eh 30min verspätet ankommen würde, hätte ich mir damit noch mehr Zeit lassen können. Trotz oder gerade wegen des traumhaften Wetters wurde es abends richtig kalt. Besonders mit dem Wind wurden langsam meine klimatischen Erwartungen an das Land erfüllt und ich weiß wieder, warum ich entsprechend gepackt habe.🥶

Durchgefroren, müde, aber sehr glücklich bin ich jetzt wieder im Hostel und bin gespannt auf morgen.

Skylon Tower, Q1208032