• Day 3

Sicilija dan 3 - Agrigento

September 8, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

Alora...naše potovanje se nadaljuje, po zajtrku se poslovimo od Trapanija in se odpravimo na 168 km pot do Agrigenta. Ustavimo se ob solinah blizu mesta Marsala in potem naprej skozi mesto Marsala. Mesto kot taksno nas ne navduši in se odpeljemo kar skozi, lepo ob obali naprej. Prvi postanek je na dolgiiii peščeni plaži, kjer spijemo tukaj obvezni espresso, potem pa naprej proti Agrigentu. Marsala in del poti proti Agrigentu je pokrajina umazana, pusta, vmes pa se potem začne kazati gorati in tudi bolj zelen obraz Sicilije. Vinogradi, nasadi oljk, pomaranče in končno prispemo v Agrigento. Mogočno in slikovito mesto na hribu, ki gleda na morje. Sicer je mesto hudo sitno za vozit, malo iščemo naše domovanje (Terraza sul Rabato, via Garibaldi 142), ga najdemo in pričaka nas prijazna gostiteljica, dobimo kar apartma z dvema sobama, balkonom, iz katerega se nam odpira pogled na morje in na Dolino templjev, kamor gremo jutri.

Po nastanitvi se odpravimo nazaj proti mestu Realmonte, kjer je famozna Scala dei Turchi, bela stopničasta skala, katero trumoma obiskujejo turisti, tudi smo :)

Prej seveda lačni iščemo še neko hrano, ker so Sicilijanci težki maherji in praktično med 13 in 17 uro je vse zaprto, za njih kao poletje traja do konca oktobra in je kao prevroče in imajo zaprto. Je pa res da so temperature med 29 in 33 stopinj, poletje je :)

Najdemo jo na poti do skale, spet pizza, drugo,nam niso hoteli ponudit, so pa prijazno naredili izjemo in smo se najedli. Eva je se uživala na plaži, tekala po mivki in potem smo šli še pogledat to famozno Scalo dei Turchi. Lepo, belo :) ampak gužva. Naša mala popotnica nimbila navdušena nad atijevo željo po fotografiranju, sladoled je zmagal in plezanje med ostalimi turisti bo morda počakalo na jutri ali kaki drugi obisk Sicilije :)

Spravimo se nazaj in v market po večerjo in malico, kosilo za ure ko ne delajo. To je tudi najboljsa opcija da se ugodno in poceni prezivi, pa se izognemo se temu iskanju odprtih lokalov, ki te nemilosrdno opalijo. Dnevni budget je zaenkrat cca 100 eur na dan, plus minus, za vse nas tri. Ni poceni, ni pa pretirano zaenkrat. Pocasi bomo iskali opcije, da bomo tudi sami si kaj skuhali, bo se ceneje.

Nočni ogled Agrigenta z avtom končamo hitro, enosmerne so sitne in center si bomo raje ogledali jutri, ko pridemo iz Doline templjev. Lahko noč Agrigento.