• Day 6

Sicilija dan 6 - Noto - Lido di Noto

September 11, 2014 in Italy ⋅ ⛅ 28 °C

...današnji dan se je pa začel neprijetno...Jasmina je imela celo noč težave, nič spanja, bruhanje, skratka mora počivat. Z Evo sva se odpravila sama v market, nakupila stvari da spravimo mamico k sebi, natankala avto in zdaj cartamo mamico....malo bova šla še po mestu sama, na igrala, potem pa počitek, ker kugla zunaj kuri preko 30 stopinj....

...sprehod z Evo do parka, sladoled in pomarančna granita, vmes še skok do lekarne po elektrolite, ter nazaj. Skuhamo kosilo in zdaj čakamo da še Eva malo legne, da bi morda res, v kolikor bo Jasmina boljša, lahko popoldne šli na Lido di Noto na kopanje in zvečer še sprehod po krasnem Notu, ker jutri gremo naprej v Sirakuzo.

Vmes pa morda par besed o vtisih, Sicilija je lepa, zanimiva, tudi prav po italijansko umazana ko se voziš po njej. Ljudje "trdi", vendar "little smile goes a long way" in ko se odprejo, so izjemno prijazni...poceni ni, brez avta bi bili "mrzli", če pomislim, da bi vse to kar smo in bomo videli, moral iskati vlake, prevoze itd...Sicilije brez avta si res ne znam predstavljat. Spanja so ok, od sprejemljivih cen do dragih. Dodatni zajtrk je recimo prednost, ne pa taka, da bi "dol padel". Zadnja dva tri dni hodimo v market in pridemo s hrano skozi s cca 20 do 30 eur za skoraj 3 do 4 obroke. Ok, zraven še kaki sladoled, sladica, pivica, ampak da se in nikakor nismo lačni, nasprotno. Vsekakor pa bomo si privoščili še kako dobro večerjo v italijanskem stilu, kot smo to nardedili v Agrigentu. Hrano imajo res dobro. Vino takisto :)

Po popoldanskem počitku, ki je dobro del vsem, smo se le odpravili v Lido di Noto. Res malo obmorsko vasivo s peščeno plažo. Mami se je nadihala svežega zraka, ata se je kopal z malo popotnico, potem pa domov na prežgano juhico za želodčke in spat....jutri v Sirakuso.