• Day 7

Sicilija dan 7 Noto - Siracusa

September 12, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

...po zajtrku v nasem luksuznem domovanju in po veselju, da smo spet vsi zdravi :) rečemo ciao Noto in se odpeljemo proti Siracusi. Pot je hitra in v cca 30 km oddaljeno Siracuso pridemo v cca 30 minutah. Potem pa se je malo začelo :), prvo s težavami z navigacijo, potem pa z prometom znotraj Sirakuze. Parkirati je domala nemogoče, saj je prostora malo. Končno smo uspeli najti prostor cca 350 m stran od našega malega stanovanja, ter se pešake sprehodili. Prispeli, fino, celo oprali smo si že umazano perilo, kuhali nismo, smo ob prvem sprehodu našli eno fino gostilnico, moderno, zdravo.

Vse povedano :), res vrhunsko, relativno poceni ( 2 wrapa s piščancem, velika Cesar solata s pišekom, sadna solata, pir, voda - 22 eur). Verjetno bo danes večerja spet na istem mestu :)

Siracusa, predvsem stari del Ortigia je res lepa. Krasno obmorsko mesto in ko se po prvem piru pomiriš zaradi prometa je svet lepši.

Popoldanski počitek, malica "doma", pršut, parmezan v stilu pač in popoldne ob obali, kopanje, danes samo ženski del ekipe. Potem pa še zvečer na potep, večerjo, poskusili smo,tud mandarinino lučko z čokolado, isuse kak je to dobro....skratka, poskušamo se držati načela "dolce far niente"....

Jutri naprej....Giardini Naxos, Etna, Taormina....