• Day 10

Dan 10 - Penang beach route

February 23, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 24 °C

Penang, Malezijski biser orienta je danes v dežju. Celo noč je konkretno deževalo in zjutraj je bilo oblačno. Zajtrk v Kim Haus in potem skozi lokalno tržnico, kjer prodajajo vse. Taki prizori so vedno paša za oči. Danes je v planu "obalna ruta", Penang National park, Batu Ferringhi in še kaj. Iz Gurney driva se z avtobusom odpravimo ob obali do Penang National park. Vstop je zastonj, vendar se moraš ob vstopu registrirat. Ima dve trekking poti, eno lažjo in eno težjo, možnost je tudi v parku kampirat, iti na izlet okoli s čolnom, če se komu ne hodi in podobno. Nam žal ni bilo dano nič od tega, ker se je ravno ko smo se registrirali, zgodila prava tropska nevihta in naliv. Zaradi hoje po pragozdu, kjer so poti strme, vlažne in spolzke je danes to vse odpadlo. Vedrili smo v bližnjem kafiču, šli nazaj na avtobus in vedrili naprej še, ja, sram nas bodi :), v velikem centru Gurney plaza.

Načeloma pa, tudi če vreme ne bi bilo slabo, je ta "obalna" pot v bistvu nič posebnega. Od Georgetowna se pot do Penang National park vleče, preko 20 km je, vmes pa Batu Ferringhi, ki je v bistvu eno veliko področje hotelov in resortov. Tukaj naj bi bil tudi nočni market s stojnicami za hrano, ampak po večini povsod začnejo s tako imenovanimi "hawker stalls" od cca 18 ure pa do polnoči. Batu Ferringhi je z resorti ena dolga peščena plaža, voda ne izgleda prav kristalno čista, v bistvu je bila odločitev, da spimo v Georgetownu še kako pravilna, saj je danes tukaj izgledalo žalostno, do samega mesta pa ni tako blizu.

Vrnemo se počasi nazaj, v sobi se opremimo še z dežnimi jaknami in pelerinami in dan zaključimo v "bazi", Micke's place. Kelnar nam danes zaupa, da je iz Belgije, da je prej bil 8 mesecev v Avstraliji, 4 mesece v Indoneziji in da je zdaj tukaj. Ko rabi denar dela tako kot sedaj tukaj in naprej baje gre na Tajsko. Moderni nomadi. Razočaran kam gre EU je rekel.

Živa glasba in vrhunska zabava se začne tukaj po 22 uri, mi gremo spat prej, iz objektivnih razlogov. Jutri planov ni, izgubili se bomo malo po ulicah Georgetowna, potem pa na Langkawi.