• Day 11

Dan 11 - George Town

February 24, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

Zadnji dan na Penangu, zadnji dan George Town. Sprehod do "Upside Down" muzeja, kjer se za začetek dneva malo pozabavamo. Dan je danes sončen in hudo vroč. Sprehod po ulicah Georgetowna nas pripelje skozi staro mestno tržnico do prvega počitka v Kim Haus. Po odličnem soku iz zelenih jabolk, jabolčni piti nadaljujemo proti Prangin Mall, kjer se malo izgubimo po trgovinah in tudi izognemo največji vročini. Po manjšem kosilu se sprehodimo nazaj in naredimo še en postanek za žejo in počitek.

Mesto je zanimivo, kar nekaj restavracij ali trgovin se okoli 14.30 že zapre, nekaj pa se jih komaj ob 17 uri odpre. Mesto živi, ljudje so praviloma prijazni, najbolj morda Kitajci, potem Malezijci in Indijci, ni pa to pravilo. Generalno so ljudje v deželi smehljajev, Tajski, bili bolj pristni. Kako je danes, ne vem, slišim pa, tudi tukaj, da ni več tako kot je bilo. Standard je tu mnogo višji, praktično povsod iščejo delavce, osnovna plača pa je tukaj očitno 1500 RM. To je cca 315 EUR. Za naše razmere malo, za tukaj pa kar. Na Tajskem je bilo leta 2009 menda 100 EUR mesečna plača, v Vietnamu leta 2007 so govorili o 50 USD na mesec. Tako da je malezijski standard očitno boljši, kar se pozna tudi nenazadnje na cenah.

Popoldne si pripravimo vse kovčke za na pot, se malo ohladimo in se na večerjo še enkrat odpravimo v našo bazo tukaj. Jutro ob 9 pa taksi in na letališče...čaka nas tropski raj, Langkawi.