• Day 3

Dan 4 - Isla Mujeres

April 24, 2018 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Dan za raziskovanje Isla Mujeres. Spanje nam ne gre preveč in smo spet zgodnji. Po zajtrku v hotelu skozi prazne uličice še na kavo in potem ob 9, ko odprejo pisarne, želimo najeti golf avto. Ni problema pravijo, vozniško prosim....in nastane šok in tišina. Nihče od naju je nima....ko sem se že razočaran hotel vdati v usodo, omami tequile in piva, situacijo reši Jasmina, ki se odpravi k drugemu ponudniku najema golf avtkov, pove da nima vozniške in mirno človek reče, da bo potni list tudi v redu. “Ta-da” :)

Bravo draga, in že smo na golf avtku in ga pičimo po otoku. Cca. 7 km dolg je Isla Mujeres, prvo seveda pogledat želve, akvarij Tortugranja, malo, luštno...od malih pa do velikih želv, tudi belih želv si z zanimanjem pogleda Eva, in že vozimo naprej. Mimo delfinarija, cene so cca 340 USD za tročlansko družino, za 40 min z delfini. Ni šanse. Pičimo dalje, na Punta Sur, skrajni južni del otoka. Krasno, v daljavi panorama Cancuna, turkizna barva morja, sonce, legvani,....

Vse je super, ampak sonce je tukaj neverjetno, močno, dejansko smo pokriti, namazani s faktorjem “99”, pa še kar vsak dan čutimo nekje da je sonce šlo skozi, nas malo oplazilo, ali celo da smo dobili že barvo...noro kaj sonce tu dela.

Otok prevozimo skoraj dvakrat, vmes pa še na odlično kosilo. Težko bi rekel, da smo do danes kjerkoli slabo jedli, vse odlično in okusno, zanimivo pa, da hrana zaenkrat ne morem reči, da je pikantna. Sam bi si želel, da bi bilo kaj malo “jače” :)

Po kosilu je čas še za plažo, Playa Norte...beli pesek, palme...kaj reči....najdemo si prostor v senci palm in si privoščimo malo karibskega morja. Čas je, da moramo vrniti golf avto in nazaj v hotel, da se ohladimo, spočijemo in postanemo lačni za večerjo. Danes spet poskusimo kaj novega.