• Day 2

Dan 3 - Cancun - Isla Mujeres

April 23, 2018 in Mexico ⋅ ⛅ 26 °C

Buenos dias, dan za prvi premik. Še en zajtrk v Cancunu, zapremo torbe in na prvi avtobus do Playa Tortugas, kjer je en izmed pomolov, kjer Ultramar trajekti vozijo na Isla Mujeres. Pridemo ob 8.45, tri povratne karte so 54 USD in ob 9 se vkrcamo na trajekt. Simpatični pomol v lesu, katamarani, jadrnice, turkizna voda, kot scena iz filma Banana Joe :)

Vožnja traja dobrih 20 minut in že smo v raju, bela mivka, palme, slikovito, barvito Karibsko mesto. Glavno prevozno sredstvo tukaj je golf avto, ki si ga bomo sposodili jutri in raziskali cel otok. Torbe pustimo v hotelu, saj soba še ni bila pripravljena in se sprehodimo pa uličicah do Playa Norte, kjer se usedemo in gledamo v ta rajski prizor. Kasneje se sprehodimo še po središču mesta, do Playa Central, kjer gledamo drugi rajski prizor, Corona pivce, sladoled za 50 centov in tako počasi mineva čas. Poskusimo tudi Bahama mama cocktail in ugotovim, da je najboljši Bahama mama izključno na Saliju, Dugi otok v Maritimu :) Nihče ne oddela Bahame mame kot Tarzan in Žiki :)

Zanimivo je, da je Mehika, vsaj kar smo dosedaj videli, izredno čista. Isla Mujeres je povsod čisto, nikjer cigaret na tleh, enako velja več ali manj tudi za Cancun. Kaj nas še čaka bomo videli, ampak je zanimivo. Po odličnem kosilu v Lola Valentine restavraciji se končno nastanimo v sobo, malo počitka,....ki je trajal tri ure :)

Večerni sprehod po ulicah, Maya show na ulici, večerja, koruzni sladoled in spanje. Jutri nas čaka raziskovanje celotnega otoka z golf avtom in karibsko morje.