• Day 5

Dan 6 - Isla Mujeres - Cancun - Mérida

April 26, 2018 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Čas je, da se poslovimo od Isla Mujeres. Po zajtrku na trajekt in proti Puerto Juarez, mestno pristanišče Cancuna, ki ni v hotelski zoni. Pristanemo in se odpravimo proti Cancun downtown, po poti ujamemo avtobus, ki se malo vozi še po ulicah Cancuna, ki kažejo čisto drugi obraz kot turistom prilagojena hotelska zona. V bistvu sem vesel, da smo se prestavili v hotelsko zono, saj že ob 9 zjutraj podoba malega kaosa v mestu ne daje preveč dobrega občutka. Preden smo prišli so se baje malo streljali kar v hotelski zoni baje, dva na vodnih skuterjih naj bi streljala na nekoga, nič se ni zgodilo. Včeraj pa naj bi spet našli par mrtvih. Dejstvo je, da je to vse povezano z drogo in baje najbolj nevarno naj bi bilo v četrti El Crucero v Cancun downtown, kjer nismo bili niti blizu. Vse tukaj je ok, ljudje so prijazni, verjetno se tudi napihuje malo, ker nočejo zida plačat :), ampak občutek je vseeno neprijeten, ko veš, da se to dogaja relativno blizu.

Kakorkoli, starši bodite pomirjeni, na ADO avtobusni postaji kupimo karte za Merido in ob 10.00 uri že sedimo na udobnem avtobusu in se od Cancuna poslavljamo. Karte so cca 40 EUR za nas tri in po dobrih štirih urah vožnje pridemo v Merido. Lepo in prijazno kolonialno mesto. Ko izstopimo iz avtobusa nas pozdravi izjemna nevihta, ki v praktično 10 minutah poplavi mesto. Taxi do hotela stane 40 Pesotov, kar je dobra 2 USD. Očitno je, da so cene tukaj drugačne. Taxi nas preko poplavljenih ulic pripelje in na momente tudi prepluje do hotela Reforma. Soba z visečo mrežo, pred vrati pa bazen. Odlično.

Po osvežitvi se odpravimo iskati hrano. La Negrita cantina je baje najboljša lokalni bar, najdemo, notri pa nas ne pustijo, ker je za 18+ populacijo. Verjamem, da je dobro vzdušje, ampak po videnem je to za žur, dejansko ne z otrokom :) Kasneje najdemo odlično restavracijo z lokalno hrano, Empanadas s sirom, Fajitas s piščancem, odličen zrezek, odlično. Pa tudi cene so tukaj občutno nižje, saj za tri glavne jedi, dva piva, dve coca coli, piña colada in sladico plačamo cca 25 EUR. Ni Azija, je pa dobro in ugodno.

Zatem se odpravimo še do katedrale in parka v središču mesta, golobov skoraj kot v Benetkah, mesto živi, prijazni ljudje, vsak vpraša od kod smo in nam hiti razlagat kako je danes Fiesta Maya v parku, kako dolgo so odprte katedrala, mestna hiša itd, informacije kar letijo. Malo utrujeni od poti se odpravimo nazaj v hotel, kopanje v bazenu in počitek. Jutri bomo mesto spoznavali cel dan.