• Day 6

Dan 7 - Mérida

April 27, 2018 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Pa smo praktično na polovici. Zajtrk v hotelu, kopanje pred izhodom v mesto. Danes raziskujemo mesto in z avtobusom se odpravimo na panoramsko vožnjo. Mérida je baje najbolj čisto in varno mesto v Mehiki. Vidimo parke, v katerih je povsod gratis internet, “quintas” - vile v privat lasti, kot jih vidiš v ekskluzivnih mehiških “žajfnicah”, moderno Majansko arhitekturo, hotele kot iz pravljice itd. Vozimo se po ulicah in vidimo blišč in tudi bedo, kot povsod po svetu.

Ko se vrnemo v center, se odpravimo še na njihove tržnice. Povsod ogromno ljudi, ulice skoraj preozke, tako za pešce, kot tudi za avte, na tržnici pa tekstil, hrana, sadje, pisano. Tacos dobis tukaj za 15 pesotov, kar je manj kot 1 USD, tukaj jedo domačini in ne smeš se preveč obremenjevati s čistočo. Zapravimo malo denarja, premagujemo jezikovne ovire in sporazumevanje, nato pa se največji vročini umaknemo pred bazen.

In ko se počitek konča in pustimo doma balast fotoaparata in kamere, gremo še enkrat v središče dogajanja, trgovine, tržnice.Barve vsepovsod, vsaka trgovina ima svoj velik zvočnik in na polno nabija glasbo in vabi stranke, mali kaos :) Je pa zanimivo, pisano in pestro, sprehodimo se dobre štiri bloke, obredemo trgovinice, stojnice in nakupimo par suvenirjev, nato pa na večerjo. Nasproti hotela je gostilna Aroma, nič posebnega, cocktaili pa so dobri. Pogrešam Chilli con carne, do danes ga še nisem našel nikjer. Dan se konča, večerno kopanje in spanje, jutri pa izlet v Kabah in Uxmal, Majanska pot se začne jutri.