• Day 1

Dan 1 - nočna tura do Cinque Terre...

May 1, 2019 in Italy ⋅ ☀️ 15 °C

...bujenje ob 2.30 in 700 km pred nami...zahvaljujoč 1.maju - živel 1. in 2. maj !!!, so bile ceste relativno prazne in je pot dokaj hitro minila ob par postankih za espresso...ob cca 11 uri pridemo do mesteca Groppo, otrok pravi GoPro...kjer nas pričaka 118 m2 velik apartma, dve spalnici, dnevni prostor, skratka bo super za preživet tri noči. Ker je naš gostitelj še pripravljal naše začasno domovanje, smo ujeli mini bus do vasice Manarola. Po 12 letih sva spet tukaj, tokrat je z nama še mala popotnica :) ni se kaj dosti spremenilo, cerkvica, kjer sva 12 let nazaj odpirala buteljke z zobno ščetko še je na mestu, trgovinice z prigrizki enake...ampak...gneča...kakšna gneča....Manarola je še vedno krasna in slikovita. Žal pa so se neke stvari kljub vsemu spremenile. “Pot zaljubljencev”, peš pot ob obali iz Manarole do vasice Riomaggiore je že par let zaprta, saj je bil plaz in niso uredili še. Prav tako peš pot iz Manarole do vasice Corniglia tudi zaprta. Prav tako splazilo in naj bi bilo vse baje sanirano šele leta 2021.

Ne morem se otresti občutka, da se jim ne mudi, saj vmes lepo služijo s kartami za bus, za vlak itd. Torej, “Cinque Terre Card” za odraslo osebo na dan je 16 Eur, vključuje vlake in buse, zdi se morda ok, vendar samo,če se boš res cel dan vozil sem ter tja. Danes se nam ni splačalo. Smo pa šli z vlakom do Corniglie in nazaj, v eno smer za nas tri je to 10 Eur, skupaj 20 Eur za dve vožnji od pet minut. Alternative ni, razen pohodne poti, ki recimo iz naše vasice do Corniglie traja dve uri in pol najmanj, pa še ne smeš niti slučajno hoditi, če je kaka kaplja dežja.

Alternativa je sicer ladjica, ki sicer se ne ustavi v Cornigliji, saj nima pristanišča, tako da je opcija ali dosti hodit, ali pa vlak. Danes smo torej oddelali zraven še Corniglio, se povzpeli po 380 stopnicah do mesteca in nazaj v naše “domovanje” z busom (2,5 Eur karta na busu, 1,5 Eur karta ce jo kupis na postaji). Zaslužen počitek...wifija ni, podatke bomo malo varčevali...jutri se bomo gneči poskušali izogniti kar z ladjico (celodnevna karta 27 Eur). Jutri torej Riomaggiore, Vernazza, Monterosso al Mare....zdaj pa Chianti...