• Day 3

Kranjska Gora in Planica

July 31, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 24 °C

Od Bohinja se poslovimo z zajtrkom in zadnji pogledom na sonce obsijano jezero. Danes ne samo francozi, ampak tud slovenceljni. Masko imajo v žepu, pa veselo nalaga in otipava samopostrežni bife. Gamad :)

Premiki v naši deželici niso pretirano dolgi, v roku dobre ure smo že v Kranjski Gori. Apartma nas čaka šele po 14 uri, zato gremo na golf. Igrišče, ki je nastalo šele lani, je izjemno simpatično. Prijazni ljudje, gospa pove, da imajo hlajene plastenke po pol litra vina za golfiste, ali belo iz Haloz ali Cviček. Da so tako navajeni preden gredo igrat. Zakon :) Pa cena korektna, 5 Eur pol litra vina...kar je prava cena. Načeloma sem kot Štajerc užaljen, da špricer stane tukaj po lokalih cca 2,20 eur. Preveč :) Do 1,30 alo :)

Golf skratka super, greeni res lepo pripravljeni, igrišče zanimivo, okolica krasna. Rezultat na koncu: Gregor 43 udarcev, Eva 51 udarcev, Jasmina 54 udarcev. Če bo vreme, jutri ob 7.30 gremo še enkrat na devet lukenj, saj imamo igrišče praktično pred nosom. Iz apartmaja samo naravnost 30 m in smo na igrišču.

Po igri se osvežimo in se odločimo za kosilo. Lačni Kekec je tukajšna kulinarična izkušnja, ki jo je treba preizkusiti. Vrhunsko, ogromno, tukaj ni samo hrana...to je doživetje :)

Po obilnem kosilu, pa še ogled nordijskega centra, Planica, snežna kraljica :) Da po 1195 stopnicah do vrha letalnice ne izpuhti pol litra belega iz Haloz :), gremo s sedežnico. (8 Eur za vse tri). Pogled iz vrha je.....impresiven....ne bi se ravno spuščal s smučmi in skakal. Je pa za videt in vsa čast skakalcem.

Končno pridemo do apartmaja, lepo, čisto. (Apartmaji Tina). Tuš, malo počitka, punci v trgovino po malo hrane, zvečer pa še sprehod do centra Kranjske Gore in še ena zadeva za probat...Lučka...sladoled “nabaš sam”. Otrok srečen.

Jutri lepo vse “lagano”, ob enih pa na obisk h Kekcu v Kekčevo deželo. Dobra volja je najbolja !