• Day 4

Kekčeva dežela

August 1, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 18 °C

Dobro jutro ob 6.30, zajtrk in takoj na golf. Ob 7.15 že igramo golf, na rosni travici, s soncem, ki se prebuja. Krasno. Edino igra danes ni bila tako dobra kot včeraj, 4 udarce več, punce ne vem, ker so scorecard skrile :) Po golfu zgodnje kosilo in potem v Kekčevo deželo.

2 uri dolga pustolovščina v pravljičnem svetu. V čudovitem objemu gora je skrit kotiček, kjer živijo Kekec, teta Pehta, hudobni Bedanc, modri Vitranc, prijazna Mojca, Tinkara, Brincelj in preplašeni Rožle. Po nekaj letih smo se vrnili in spet doživeli pravljico. Simpatično, mala popotnica je tokrat celo sodelovala, pela in pomagala pregnati Bedanca.

Vse super, ampak glede na vsa opozorila glede virusa itd, ljudje veselo nosijo maske pod nosom, ali jih sploh ne, se gnetejo v gužvo in se drenjajo (to sem vedno sovražil, tudi pred virusom), skratka...super zadeva ta Kekčeva dežela, ampak marsikoga pa bi vprasal lahko...”alo, kam se zaganjaš majmun, vsi bomo prišli na vrsto.”

Vrnemo se iz pravljice, hladimo se in počivamo, ker ob 19 uri imamo doživetje :) Rezervacijo v Lačnem Kekcu, od 11.30 ne jem, da bom pripravljen :)

Jutri pa naprej v Bovec, upam da se bodo glede vremenske napovedi vsaj malo zmotili.