• Day 3

Melissani lake - Antisamos beach - Sami

July 30, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Pa smo nazaj v potovalni formi :) Včerajšnji izletek je bil mini, danes smo že naredili pravega. Po zajtrku v avto in proti mestecu Sami. Malo naprej je tudi nepogrešljivo jezero Melissani, kjer nam je gospod na čolnu vse obrazložil, ampak ga zaradi maske smo bolj malo razumeli :) Skratka, za dva odrasla in otroka vstopnina 15 EUR, super je bilo, da smo bili tukaj pred 10 uro zjutraj in se izognili gneči. Po vstopu, se spustiš po dolgem tunelu do jame/jezera Melissani. Naravna kulisa, ki morebiti malo spominja na “cenote” v Mehiki, kljub vsemu je posebna. Bojda se tukaj mešajo sladka in slana voda, vse skupaj pa je pod površjem, v naravni luknji/jami. Na čolnu moramo biti v maskah, smo mi trije, en par in ena mamica z otrokom, skratka, dobra stvar, gneče ni. Vožnja s čolnom traja kratko, v drugi del jame/jezera, in nazaj. Odkrito, je za videt, je fotogenično, če si tu moraš to “oddelat”, ni pa vredno 15 EUR. Simple as that.

Dan nadaljujemo v hribe in sicer gremo proti antični akropoli mesta Sami. Klasične grške scene na poti, ležerne koze, ki ležijo na cesti in dosti ovinkov. Bila je rekreacija, od ruševin pa je ostalo bolj malo. Pa lep razgled je na mesto Sami, in to je več ali manj vse.

Naprej pa gremo na plažo Antisamos. Plaža, kjer so med drugim snemali film Corellijeva mandolina. Pravzaprav so večino filma posneli v mestecu Sami, na Antisamos plaži in v tej okolici. Plaža je lepa, voda kristalno čista, del nje je pač “privatiziran” in ponujajo ležalnike in senčnike za 10 EUR na dan, pod pogojem, da bos pil in jedel. Hitro postane drag hec tole. Ampak, lepo se imejte, našli smo svoj kos sence gratis, brez ležalnika, na lastni brisači.

Po kopalni seansi se prestavimo v Sami na kosilo, gyros pita 3 EUR, odlično. Nadaljujemo še proti Drogkarati cave. Jamo so odkrili baje po naključju, ko je po potresu in kolapsu kamnov, se okdril vhod vanjo. 60 m pod zemljo in stalna temperatura 18 stopinj. Zdaj je tudi to “dvorana” za koncerte. Se splača videt.

Na poti nazaj še najdemo Odisejev zoo, simpatičen mali zoo, kjer je glavno vodilo Odisejeva zgodba in njegovo življenje. Slonov in žiraf torej ni, so pa koze, ovce, psi, osli, konji in tako naprej. Ni drago in lepo je urejeno, simpatično.

Pa je šel dan in vrnemo se nazaj v Poros. Obvezno kopanje, saj vsak popoldne začne pihati dobesedno vroč veter, domačini pravijo, da je to nekaj novega in da so sami presenečeni. Kopamo se skoraj do 20 ure, potem pa na večerjo, tokrat v Poros mesto, Steki restaurant, dobro in poceni. Tudi slaščičarske mojstre najdemo, sem prepričan da punce bodo še šle kaj kupiti tja.