• Day 4

Pico, delfini in kiti

June 28, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 21 °C

Danes se zbudimo zgodaj, saj nas čaka izlet in opazovanje delfinov in kitov. Z našo staro izposojeno Ford Fiesto, ob 7.20 štartamo proti 36 km oddaljenem Lajes do Pico. Tam se nam namreč začne izlet. Na poti se nam končno, po dveh dnevih skrivanja, v vsej svoji mogočnosti pokaže gora (vulkan) Pico. Lep je. Mogočen.

Prispemo do Lajes do Pico, jutranja kava, viski, saj se gre na morje, in malo pred deveto uro že imamo informacijski sestanek in predstavitev, katere vrste kitov in delfinov vse živijo v okolici Azorov. Izvemo dosti informacij in že gremo na veliki Zodiac čoln z 500 konjev motorjev. Izplujemo iz majhnega pristanišča in zelo hitro nas pozdravi ogroma jata delfinov. Razigrani skačejo iz vode, vidimo majhne delfinčke, nakar skipper reče, da moramo iti in že je pred nami veliki kit glavač. Opazujemo ga iz razdalje cca 20 - 30 metrov, nakar se počasi potopi in nas prvič pozdravi s svojo veliko plavutjo. Pa radiu sporočijo drugo lokacijo in že drvimo naprej, kjer nas pričaka še en ogromen kit glavač, pa kasneje še tretji in še četrti. Vmes še enkrat srečamo delfine in potem se peljemo še drugam, kjer srečamo želvo, ki je verjetno priplavala iz Bahamov, potem pa še drugo vrsto delfinov, ki so večji. Vidimo vmes tudi belega delfina, preden se vrnemo nazaj v pristanišče. Tri ure traja ta izlet in res smo videli veliko. Se je splačalo.

Po opazovanju si privoščimo še kosilo in se po južni strani vrnemo nazaj v Madaleno. Obiščemo še trgovino, kjer so cene smešne. Govedina za steake, kilogram je 12 Eur, škampi, kilogram je 10 Eur. Nakupimo hrano za danes in jutri, saj bomo sami v tem finem apartmaju kuhali nalsednja dva dni in dejansko prihranili kakšen Eur za hrano. Pojedina bo :)

Jutri imamo še en dan na otoku in prihranili smo si še ogled dveh jezer, danes pa še počitek in kulinarični večer “doma”.