• Day 5

Pico - Lagoas do Pico

June 29, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 21 °C

Pa še en dan na otoku Pico, nam zadnji, saj jutri že gremo naprej. Danes po relativno poznem zajtrku, gremo na pot in si želimo ogledati še vulkanska jezera. Hitro nas pričaka na cesti gosta megla, dež, vlaga. Nadaljujemo in upamo, da se vse razčisti, saj tukaj se vreme resnično hitro spremeni. Od dežja do sonca je lahko samo kaka minuta, dve in je že spet lepo.

Po dolgi ravni cesti, ki prečka otok po sredini, pridemo do točke t.i. trail področja, kjer je raj za pohodništvo, razteza se na preko 22 km dolžine in imaš kaj delati, če je vreme seveda. K sreči je tudi cesta, tako da še zadnjič izkoristimo ta avto, saj se zaradi vremena odločimo, da se bomo peljali od jezera, do jezera. Pri prvem parkiramo, kljub dežju in megli, ga še uspemo slikati, nakar smo v roku 3 minut v objemu oblaka in vidljivost je morda 5 m. Vozimo počasi, krave, ki hodijo kar po cesti je treba paziti, sploh če jih ne vidiš. Pridemo do Lagoa do Rosada, ki naj bi bilo krasno, ampak vse kar vidimo je bela megla in vlaga. Pa kamen, kjer piše, da to jezero je tam.

Zavedajoč, da se to lahko zgodi ob takem vremenu smo pač poskusili srečo, na nek način odkljukali, da smo bili tam, potem pa šli nazaj v apartma, kjer bomo še malo nabrali moči in energije za prihodnje dneve. Realno smo na Picu odkljukali vse.

Vreme se bo uredilo proti večeru, nas pa čaka še morda kakšen sprehod danes, pakiranje in jutri trajekt na otok Faial.