• Day 11

Angra do Heroismo (Terceira)

July 5, 2022 in Portugal ⋅ ☁️ 20 °C

Za zadnji dan na Terceiri, smo si prihranili še glavno mesto, Angra do Heroismo. Angra do Heroísmo je mesto in občina na otoku Terceira na Portugalskem in eno od treh glavnih mest Azorov. Angra je bila zgodovinsko najpomembnejše mesto na Azorih, saj je bila sedež azorskega škofa, vladnih enot, pred tem pa je bila med liberalnimi vojnami glavno mesto Portugalske. Leta 1980, jih je na 31.12. stresel hud potres, 7,2 po Richterju in praktično uničil mesto. Obnovili in ponovno zazidali, bi ga naj enako, kot je bilo pred potresom. UNESCO ga je leta 1983 uvrstil na seznam svetovne dediščine.

Danes smo potovali z lokalnim avtobusom, 8 EUR karta za vse tri v eno smer, linija številka 2, in v roku 45-50 minut, smo tam. Sprehodimo se torej skozi barvite in slikovite ulice, vidimo spomenik Vascu da Gami, marino, mestno peščeno plažo, skodi botanični park do razgledne točke nad mestom in še kultura spet, obisk muzeja Angra. Vstopnina spet 2 Eur, samo za odrasle in tukaj je lepo narejeno in ogromno za videti, v bistvu je muzej v starem samostanu, tako da ima notri celo cerkev, orgle in ogromno za videti o njihovi pestri zgodovini.

Po ogledu kosilo v lokalni gostilnici, cene so prijazne, v bistvu ponekod še manj kot pri nas, tukaj še dobiš espresso za 60 centov recimo. S tem, da je prebivalce Azorov še ceneje, zaradi česar so tudi praktično ukinili trajektne povezave med otoki, saj so dobili subvencije za letenje in je hitreje in ceneje za njih, da med otoki letijo. Pa še kot zanimivost, golf igrišče na Terceiri je baje green fee za domačine, za neomejeno igro, 40 Eur na mesec. Jaz bi tudi :)

Dan je skoraj mimo, nazaj na avtobus in v Praia da Vitoria. Večerja bo doma in še predzadnjič pakiramo, jutri letimo naprej na Sao Miguel, ki je naš zadnji otok na tem potovanju. Tam še nas čaka kar nekaj nepozabnih zadev, ki jih moramo odkljukati na Azorih.