• Day 15

Gruta do Carvão - Nordeste

July 9, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 20 °C

Počasi zmanjšujemo tempo, saj smo po 15 dnevih že malo utrujeni. Gremo na rezerviran termin za ogled Gruta do Carvão. To je največji tunel lave na otoku São Miguel. Naj bi bila dolga skoraj 5 km, vendar nam pokažejo dva dela, oo katerih se lahko sprehodimo, izvemo marsikaj o tem, kaj vidimo v jami, predvsem speleološke strukture, kot so lava mostovi, stalaktiti, stalagmiti, stebri, gobasta lava, glazura in plesni. Razen več razpok so stene in strop raznobarvni (oranžna do rumenkasta) zaradi bazaltne oksidacije. Po slabi uri odložimo čelade in gremo poskusit srečo z Lagoa do Fogo. In jo celo imamo, sicer jezero ne vidimo v celoti, ampak vsaj vidimo ga, kar je redkost baje, glede na to kako se tukaj vreme hitro spreminja. Lep razgled, fantastičen, na pohod okoli pa ne gremo, je 11 km in ni ravno toplo tako visoko.

Pot in raziskovanje otoka nadaljujemo proti mestecu Nordeste. Majhno, simpatično mestece na skrajnem vzhodu otoka, kjer pojemo kosilo, odlična domača hrana, pečena “kura”, super :)

Na poti po spodnji strani otoka, si pogledamo še najstarejši svetilnik na otoku, Farol do Arnel. Več kot 140 let star, svetlničarji lepo skrbijo zanj, danes je pa bil zaprt, zato ga slikamo samo od daleč. Načeloma so ceste na otoku povsod v odličnem stanju, ampak pot po spodnji strani otoka se malo vleče. Prečkamo skozi Furnas in nazaj na hitro cesto in čez pol ure smo v hotelu.

Jutri je program še manj zahteven, en mali pohod na Lagoa do Congro in potem še namakanje v vrelcih v naravne okolju, Caldeira Velha.