• Day 16

Lagoa do Congro - Caldeira Velha

July 10, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 21 °C

Počasi umirjamo tempo in danes odrinemo na krajši pohod do jezera Lagoa do Congro. Od prostora, kjer pustimo avto, je do jezera in nazaj cca 2,5 km za hoditi. Skozi lepo, zeleno naravo, ko pa prideš do jezera pa je to en sam mir. Vse okoli zeleno, jezero skrito v gozdu in mir.

Po pohodu, prečkamo otok še po nekih lokalnih cestah, ki so še tlakovane in očitno ne vožene kaj dosti, saj je na cesti mah. Res je vse zeleno. Pridemo do Caldeira Velha, ki je danes še “uradno” naš zadnji ogled. Gre za 4 bazene z termalno vodo, vse skupaj pa je umeščeno v naravni park, tako da je okolje vse zeleno in lepo. Kopamo se ne, ker nismo imeli rezervacije, sprejemamo pa samo določeno število obiskovalcev vsako uro in pol, vendar največ 250 na dan. Smo pa lahko se sprehodili skozi park, nismo pa se smeli kopati.

Ko smo naredili še ta sprehod skozi park Caldeira Velha, smo se na poti nazaj ustavili še na plantaži ananasa, na kosilu in še enkrat preden gremo domov, okusimo ta dober ananas. Napolnimo gorivo in preostanek dneva bo počitek, bilijard, sprehod po mestu in danes malo žive glasbe v mestu. Jutri je zadnji dan.