• Day 2

Santorini - Naxos

July 14, 2023 in Greece ⋅ 🌙 30 °C

Po dobrih 4-5 ur spanja smo spet v pogonu. Kavica na terasi, prvi pogled na morje in ze zjutraj ob 9 uri je vroče. Nastanitev Sweet Home zapustimo brez da bi kogarkoli srečali od gostiteljev, bilo pa je vse kot mora biti. Zajtrk v pekarni “Marios” v vasici Karterados. Dokaj v redu cene, posebej naročena pijača je kar draga. Nato se odpravimo proti avtobusni postaji, se spoznamo z “redom”, iz katere postaje kam greš in čakamo. Prvi trije avtobusi proti Firi nabiti polni, četrti je bil v redu in pridemo do glavne avtobusne postaje v Firi.

Vmes se Evi pokvari kovček, kupimo v Firi kar novega, prestavimo stvari in starega pustimo kar tam. Pijača in ob 12.30 smo na avtobusu za pristanišče od koder vozijo trajekti. Pol ure vožnje po serpentinah v praktično navpični steni kaldere. Dejansko je Santorini ostanek vulkana in na obrobju “kraterja” so ti fantastični razgledi . Vozniki avtobusa pa mojstri.

Najdemo gostilnico, kjer se najemo gyros pite za 5 eur, gneča v čakalnici za trajekt in končno se vkrcamo na ogromen trajekt, ki nas mimo Santorinija, Iosa pripelje na otok Naxos. Dve uri traja vožnja, luksuzen trajekt, vse “štima”. In prispemo na Naxos…drugače je…bolj mirno…tudi cene nižje…ni čutiti neke hektike, ki je na Santoriniju. Od pristanišča se sprehodimo dober kilometer do hotela, imamo krasno sobo, hladit in kopat se gremo na bazen na strehi. Še zelo dobra večerja pri “Nikosu” in čas je za dober spanec in počitek.