• Day 14

Lost Atlantis Experience - Fira

July 26, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Vroč je današnji dan in kar v Karteradosu pričakamo avtobus za Akrotiri. Akrotiri naj bi bil ostanek stare civilizacije tukaj. To so kot Egejski Pompeji. Nekatere teorije in tudi Platon naj bi tako menil, trdijo, da je Santorini v bistvu ostanek stare Atlantide. Ta teorija bi naj imela celo največ smisla. Zato si gremo pogledat Lost Atlantis experience,

Muzej izgubljene Atlantide je bil ustanovljen leta 2019 v slikoviti vasici Megalochori . Njegovi objekti so popolnoma novi in ​​obiskovalci v notranjosti imajo lahko digitalno interaktivno izkušnjo.To je prvi muzej, ki je bil kdaj ustvarjen za slavni mit o izgubljeni Atlantidi o verjetni mitološki otoški državi, ki je v Platonovih delih omenjena kot močno in napredno kraljestvo, ki je potonilo v ocean. Legenda, ki je imela skozi stoletja velik vpliv na literaturo in umetnost, je bila interpretirana kot način, s katerim je filozof posredoval svoje sporočilo o svojem idealnem mestu. Katastrofa minojske civilizacije in starodavne There ( Santorini ) je po nekaterih trditvah močno povezana z izgubljeno Atlantido.

Serija interaktivnih videoposnetkov predstavlja minojsko zgodovino Santorinija in dokaze o povezavi med njegovim vulkanskim izbruhom in mitom o izgubljeni Atlantidi. Holografska predstavitev prikazuje topografijo Santorinija, največja diorama Atlantide na svetu pa predstavlja vsakdanje življenje tamkajšnjih ljudi. In če teorija drži, potem niso ravno dočakali lepega konca, saj naj bi to bilo kot drugi največji izbruh (po moči), vseh časov na Zemlji. Ta interaktivna “vožnja” kako bi se naj odvilo je kar shrljiva.

Še bolj shrljiva pa je bila misel, da ko smo tukaj končali, da bi šli še na dva avtobusa do Akrotirija in ruševin, nekaj smo jih videli že v tem muzeju, zato smo si v tej vročini odpovedali takšnim načrtom. Nenazadnje so tudi ljudje na avtobusih nervozni, gneča je in ujamemo prazen avtobus iz Perisse (plaža), nazaj v Firo. Tam pa spet realnost, hektika, itd.

Pojemo nekja malega, skoraj poskusimo še z enim sprehodom skozi Firo, ampak ne. Ljudje se drenjajo, vroče je, nazaj v Karterados, na bazen, v mir.

Santorini je očitno sam žrtev svojih lepot. Ta gneča je enostavno preveč.