• Day 13

Oia

July 25, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Danes pa je končno dan, za nekatere bojda za najlepšo vasico Grčije. Oia je najbolj obiskana vas na Santoriniju in druga največja za Firo, glavnim mestom otoka. Oia leži v severnem delu kaldere, 12 km stran od Fire. Poleg avtobusa za pristanišče, je to verjetno drugi najbolj zaseden avtobus na otoku.

Vas se nahaja nad impresivno pečino s pogledom na vulkan in otok Thirassia.
    Naselbina je stara več stoletij; verjetno je bila zgrajena v 15. stoletju in je še vedno dom ruševin beneškega gradu iz katerega se vidi lepo vasica in ta epski sončni zahod.

Postala je svetovno znana po svoji pristni kikladski lepoti, pobeljenih hišah, labirintom podobnih uličicah in neverjetnih hotelih, čeprav je Oia najbolj znana po čarobnem sončnem zahodu.Vsak večer se zbere na stotine ljudi, da bi opazovali sonce, ki zahaja nad Egejskim morjem, in ujeli najlepši sončni zahod v Grčiji.

Mi smo se temu odpovedali in odšli prej, za kar mi je celo človek v naš nastanitvi stisnil roko. Dejansko je vasica lepa, idilična, ampak gneča je prevelika. Mi smo odšli nazaj 2 uri pred sončnim zahodom in so ljudje se že drenjali in iskali mesto, ne predstavljam si stotine ljudi in ni treba. Lepih sončnih zahodov smo se nagledali na Kornatih, Visu, Mehiki in še kje.

Oia je lepa, ampak pretiravajo s cenami še bolj kot v Firi. Kepica sladoleda je tukaj že 4 eur, kar je že resna meja bolečine, pivo od 6 eur in naprej, ostalo sploh raje ne gledaš. Moram pa priznati, da je meni osebno Fira bolj všeč. Čudno morda :)

Z avtobusom nazaj iz Oie se peljem ob obali na vzhodnem delu otoka in dejansko Santorini praktičnk nima plaž. Vse malo, ozko, “polplaže” bi rekel in črni pesek, vulkanski. To ne moti sicer, ampak res ni to destinacija za plaže. Za biti “chic”, predrago jesti in se drenjati v Oii, za sončni zahod, to pa ja.

Je lepo, nimam kaj reči, ampak je lepo priti tudi na bazen zvečer, pojesti nekaj in jutri je nov dan. Nov izlet nas čaka.