• Day 16

Santorini - Benetke - Sl.Konjice

July 28, 2023 in Greece ⋅ 🌬 26 °C

Prebudi nas lep sončni vzhod, ki napove zadnji dan. Pripravimo torbe za pot, zajtrk in še izkoristimo minute do 11 ure, ko moramo zapustiti sobo. Danes je še dan za bazen, ker imamo čas. Prevoz na letališče imamo šele ob 21 uri zvečer in danes bo res dolg dan.

Pustimo prtljago v hotelu, se kopamo in potem še čas za kosilo. Prevoz na letališče imamo šele ob 20.50, po planu bomo prispeli v Benetke ob 1.35 zjutraj, potem pa še dobre tri ure vožnje do doma. In upamo, da je avto cel, glede na pestro dogajanje v preteklih dnevih.

Na kosilo se vseeno odpravimo še zadnjič v Firo. Spet ta “prijetna” izkušnja z avtobusi, nervoznimi sprevodniki in ostalimi, Santorini glede tega res negativno preseneti. Srečo imamo, da smo zadeli ravno pravo uro in vsaj pri hrani nismo imeli gneče, kmalu po tem, ko smo šli, so stali v vrsti.

Še zadnji sprehod in pomahamo v slovo enim najlepših razgledov, se vrnemo na bazen in čakamo prevoz. “Kmalu” bomo doma.