• Day 2–3

Istanbul - Manila

February 15 in Slovenia ⋅ ⛅ 7 °C

Dobro jutro v Istanbulu. Preiskusimo vstop v lounge. Sam ker imam Diners kartico imam prost vstop, za moje dame pa bom doplačal 31 Eur po osebi. Ampak ni hudo, neomejeno hrane, sladic, pijače, zastonj wifi....Nekaj pojemo in se poskušamo malo spočiti. Iz katerega izhoda letimo naprej izvemo komaj ob 4.45 zjutraj. Prej bomo morali vem iz lounga ker je na tri ure omejitev, ki pa ni stroga. Bi lahko podaljšali. Ampak ok...ni slabo...

Medtem ko smo noč preživeli na letališču v Istanbulu, smo počasi tudi dočakali vkrcanje za letalo v Manilo. Dobrih deset ur na letalu, 6 ur prej čakanja na letališču nas je dobro utrudilo. Turkish je izredno lepo skrbel za nas, v bistvu smo prišli siti, 3 obroki, malica vmes….ni da ni.

Prehod meje je bil presenetljivo hiter in enostaven, prtljaga nas je čakala že, esim Holafly dejansko dela in sem lahko preko Whatsappa poklical nastanitev, da so nas prišli iskati. O ta lep kaos :) Kar smo videli od Manile danes, sem kar vesel, da že jutri gremo naprej.

In kaj povedati za uvod o Filipinih. Filipini so arhipelag več kot 7000 otokov v jugovzhodni Aziji, ki ponuja nekaj za vsakogar. Od osupljivih belih peščenih plaž in turkiznega morja do bujnih riževih teras in aktivnih vulkanov. Za potovati Filipini niso najbolj enostavni, ampak o tem sproti, naš plan ne vsebuje vsega kar Filipini ponujajo, verjamem pa, da bo nepozabno.

Filipinci bi naj bili znani po svoji gostoljubnosti in prijaznosti, kar ni nič novega v Aziji za nas, ampak iskreno upam in se veselim te gostoljubnosti. Mi pa nujno rabimo počitek in jutri naprej.