Costa Rica
Quebrada Leona

Puerto Jiménez

March 10, 2023 in Costa Rica ⋅ ☁️ 27 °C

diä letschtä paar täg hemmer hauptsächli mit reisä verbracht, da mir üs entschiede hend nöd z viel ziit in panama und costa rica z vrbingä. es sind beidi wunderschöni länder wo unglaublich viel büted. das gsehnd aber natürli au viel reisendi so. diä zwei länder wimmled nur so vor touristä.
      mir wänd jedoch kei massetourismus sondern wieder weg vu dem. mir reised gern geg dr strom und so sölls ez au witr ga. also ab uf nicaragua.

greist simmer vu panama nach costa rica mit 6 verschiednä büs und anschlüssend nuch miterä fähre.
      beidi länder sind eher tür, aber me chan z wasser usem hanä trinkä und es isch guäts wasser. bi de anderä länder wäri das definitiv unmöglich gsi.

in costa rica hemmer üs bewusst für nur ei ufenthalt entschiede. mir hend extra ei nationalpark gnu wo chlei schwieriger z erreiche isch.
      und es het sich glohnt es isch nöd allzu touristisch gsi und mir hend wiedr wunderschöni tier und natur gseh. 😍
      und z coolä isch nu gsi as mir per zuäfall nuch amne älterä herr hend dörfä zuäluäge we er chäs macht. sehr spanned gsi und dr chäs isch au gar nöd mal so schlecht gsi. 🧀

ah ja und es isch suber. aso ja mir sind schunu witweg vu suber. aber im gegesatz zu dem womer diä letschtä paar münet gseh hend, chame säge wow isch das suber.

Quebrada Leona